8 szybkich sposobów na rozpoczęcie pozycjonowania nowej strony.

Odkryj 8 szybkich sposobów na rozpoczęcie pozycjonowania nowej witryny i zwiększenie wydajności w bezpłatnych wynikach wyszukiwania. Witryny internetowe mogą zająć trochę czasu, zanim zainwestujesz pieniądze i zasoby, które w nie włożysz.

 

To nie znaczy, że musisz siedzieć i czekać na ten dzień. W rzeczywistości za pomocą optymalizacji pod kątem wyszukiwarek możesz kontrolować wiele rzeczy. Istnieją określone czynniki SEO, które możesz wykorzystać, aby szybko zyskać dzięki swojej nowej witrynie.

 

Polecam poniższe taktyki monitorowania i optymalizacji SEO, dzięki którym możesz zmierzyć widoczność swojej witryny w wynikach wyszukiwania i pozycjonować ją pod kątem sukcesu.

 

1. Skonfiguruj narzędzia analityczne i diagnostyczne

Aby dowiedzieć się, jak dobrze działa Twoja witryna i zmierzyć postępy i zyski w trakcie, będziesz potrzebować Google Analytics lub podobnego narzędzia do analizy witryny do śledzenia odwiedzających Twoją witrynę i zachowania w niej. Można się wiele nauczyć, jeśli chodzi o spostrzeżenia z analityki internetowej, a obiektywny punkt odniesienia lub punkt odniesienia do działania w różnych obszarach ruchu, treści, konwersji i nie tylko są pomocne.

 

Ponadto powinieneś mieć konta Google Search Console i Bing Webmaster Tools . Dostarczą one więcej informacji o tym, jak wyszukiwarki widzą Twoją witrynę, i zapewnią dodatkowe dane o skuteczności słów kluczowych, których brakuje w Google Analytics.

2. Zaplanuj optymalną architekturę witryny

Podobnie jak nakreślanie artykułu w szkole lub przepływu książki, powinniśmy zrobić to samo z zawartością naszej strony internetowej. Książki dla dorosłych często nie są jednym rozdziałem, w którym wszystko jest upchnięte. Podobnie strona internetowa nie powinna zawierać wszystkiego na jednej stronie. W większości przypadków strona główna jest nawigacyjna, wprowadzając markę lub organizację i prowadząc użytkowników na inne strony w witrynie. Zastanów się, jak głęboko zagłębiasz się w treści.

Niezależnie od tego, czy jest to temat informacyjny, e-commerce , czy innego rodzaju, ułóż go w sposób, który ma sens i przechodzi od ogólnych do szczegółowych. Nie próbuj upychać zbyt wiele na pojedynczych stronach. Dodaj podstrony, gdy uzasadniają to tematy i podtematy. Treści w dłuższej formie doskonale nadają się do tematów technicznych i szczegółowych. Jednak mądrze jest również pozwolić użytkownikowi klikać i zagłębiać się na własnych warunkach, zamiast ich przytłaczać.

Ponadto wyszukiwarki mogą zobaczyć pionową głębię treści, a także szerokość stron i sekcji najwyższego poziomu.

3. Bądź strategiczny z wewnętrzną strukturą linków

Linki przychodzące do Twojej witryny z innych witryn zapewniają status autoryzacji stron i całej witryny. Ten proces udostępniania wartości nie kończy się na stronie, która otrzymuje łącze. Sposób, w jaki łączysz się ze stronami w swojej witrynie , może mieć duży wpływ na wartość strony i wartość linków dystrybuowanych w całej witrynie. Wiedz lub pamiętaj, że nie chcesz tworzyć linków do każdej innej strony w witrynie z każdej strony.

 

Utrzymuj nawigację najwyższego poziomu i łącz tylko tam, gdzie jest to istotne i konieczne. Pomoże Ci to przekazać wartość strony do obszarów, do których chcesz w sposób skoncentrowany. Gdy każda strona zawiera linki przepisane do każdej innej strony, jest to chaotyczne i nie pomaga w ustalaniu priorytetów wartości autorytetu linków, a także niszczy pracę, którą wykonałeś, aby uporządkować architekturę witryny dla wyszukiwarek.

4. Twórz wysokiej jakości treści

Więcej treści – o ile trafna, wysokiej jakości i pomocna dla odbiorców jest zawsze lepsza. Niezależnie od tego, czy wydłużasz istniejące strony, dodajesz więcej, czy też pogłębiasz informacje, idź na to. To Twoja szansa, aby przyjrzeć się, jak przebiegała Twoja migracja lub uruchomienie nowej witryny i postawić stopę na gazie.

 

Jeśli masz cienkie strony z niewielką ilością tekstu lub wiele stron, które w znacznym stopniu nakładają się lub powielają treści w stosunku do innych w witrynie, znajdź sposób na ulepszenie lub wyeliminowanie tych stron. Wracając do architektury witryny i szczegółów wewnętrznych linków, które udostępniłem, nie chcesz zaszkodzić tym formatom i wysiłkom.

 

5. Monitorowanie i rozwiązywanie problemów z indeksowaniem

Priorytetem numer jeden jest upewnienie się, że mapa witryny XML , plik robots.txt oraz wszelkie znajdujące się na stronie polecenia kanoniczne i indeksujące znajdują się we właściwym miejscu. Stamtąd możesz monitorować, jak szybko wyszukiwarki indeksują Twoje strony.

Możesz mieć wrażenie, że to przesada, ale spędzaj dużo czasu w Google Search Console i Bing Webmaster Tools, upewniając się, że mapa witryny sprawdza poprawność i że zindeksowane strony internetowe są tymi, których oczekujesz i w kolejności priorytetów. Nie zakładaj, że go zbudujesz, a przyjdzie Google. Otrzymuj przesłane rzeczy, obserwuj błędy i monitoruj ogólny proces indeksowania , aby upewnić się, że postępuje tak szybko, jak to możliwe, a wszelkie błędy są natychmiast usuwane.

6. Zoptymalizuj szybkość strony

Podobnie jak w przypadku treści, nie rozliczaj się z czasem ładowania strony. Oceń szybkość strony w swojej witrynie za pomocą narzędzi, takich jak narzędzie programistyczne do audytu Google Chrome Lighthouse . Czy to szybko? Więc zrób to szybciej!

Wolno czy nie do standardów branżowych? Przyspiesz to! Nie ignoruj ​​prędkości ani nie odkładaj jej na później. Oprzyj się na zasobach programistycznych i IT, aby dążyć do maksymalnych prędkości, które możesz osiągnąć. Czas jest najważniejszy i nie chcesz inwestować w mnóstwo innych obszarów optymalizacji o kiepskim profilu prędkości.

7. Utrzymuj czysty kod

Jeśli masz problemy z szybkością, problemy z indeksowaniem lub ogólne obawy dotyczące kodu, powinieneś sięgnąć głębiej. Wiele systemów zarządzania treścią zawiera wtyczki i nadęty kod, który nie jest potrzebny ani użyteczny. Skróty dla programistów (uwielbiam programistów – nie dyskredytuję ich) lub niekonwencjonalne rzeczy, których nie potrzebujesz, mogą wpływać na szybkość i indeksowanie.

Mogą również powodować bóle głowy podczas przesyłania lub aktualizowania treści, jeśli często coś się psuje. Minimalistyczny, czysty kod pomaga w pełnym spektrum, wpływając na szybkie wygrane, które opisałem.

8. Buduj linki i cytaty

Ważne są sygnały autorytetu zewnętrznego i walidacji. Opierając się na tym, co zauważyłem w sekcji z linkami wewnętrznymi, powinieneś pomyśleć o wszelkich relacjach, które mogą skutkować powstaniem innej, wiarygodnej witryny z linkami do Twojej witryny. Pomyśl o partnerstwach, organizacjach charytatywnych , klientach, członkostwach, stowarzyszeniach handlowych, poświadczeniach i wiarygodnych katalogach, które mogą i powinny zawierać linki do Twojej witryny.

 

Zrób listę i zaplanuj umieszczenie tych linków w sieci, aby odzwierciedlić relacje w prawdziwym życiu. Uważaj na pułapki i skróty związane z kupowaniem linków , które mogą wpędzić Cię w kłopoty podczas przechodzenia przez ten proces. Inne rodzaje linków lub wzmianek, które zwiększają wiarygodność, są często określane jako cytaty.

 

Można je uzyskać poprzez utworzenie wpisów w Mapach Google za pośrednictwem profili firm Google , przesłanie ich do usług agregacji danych oraz innych znanych katalogów i witryn z mapami w internecie. Wszystkie te linki i wzmianki zwiększają zasięg Twojej marki i wskazują Twoją witrynę jako centrum lub autorytet dla Twojej firmy lub organizacji.

 

Wniosek

Przyjęcie proaktywnego podejścia do nowej witryny w celu osiągnięcia szybkich wygranych może pomóc w skróceniu czasu potrzebnego do uzyskania widoczności nowej witryny, na którą zasługujesz. Nowe witryny mogą zająć trochę czasu, aby uzyskać status autorytetu na podstawie linków zewnętrznych i odpowiednich treści, które wyszukiwarki uznają za lepsze niż inne, które dotyczą podobnych tematów.

 

SEO nie polega na ustawieniu i zapomnieniu. Jeśli jednak zagłębisz się w obszary szybkiego zysku i skoncentrujesz się na tym, co możesz monitorować i ulepszać, zapewnisz swojej witrynie przewagę na starcie i szansę na zwrot z inwestycji oraz szybsze osiąganie celów.